Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.olsakovi.cz, jehož provozovatelem je Mareon-Wear s.r.o.
MAREON-WEAR s.r.o.
Mánesova 812/6
12000 Praha
 
IČ: 24243752
DIČ: CZ24243752
Spisová značka: C 196690 - Městský soud v Praze
Telefon: 777851918
E-mail: milus.o@seznam.cz
https://www.olsakovi.cz
Tyto podmínky Vám blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků. 
V on-line e-shopu jsou vždy aktuální a platné ceny. Změna cen je vyhrazena.

Dodací podmínky
Dostupnost zboží je vždy potvrzena na základě poptávky.
Zboží, které je označené  skladem, objednané v pondělí až pátek do 20:00, zasíláme hned druhý den.

Se zbožím bude zaslána faktura, která slouží zároveň jako záruční list pro případnou reklamaci.
V případě reklamace, či vrácení zboží posílejte na adresu Olšáková Miloslava, Klášter Hradiště nad Jizerou-Habr 354, 29415

Platební podmínky
Způsob platby označíte při vyplňování objednávky.
Osobní odběr:
Zboží zaplatíte převodem na účet, zboží si vyzvednete na adrese Olšáková Miloslava, Klášter Hradiště nad Jizerou-Habr 354, 29415
Na dobírku (ČR):
Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí zboží -  dobírka u České pošty, GLS a Zásilkovny je 39,-Kč.
Převodem na účet:
Platba je možná na účet č.ú. 2600510505/2010. Platíte pouze poštovné - viz.: https://www.olsakovi.cz/postovne/.
Platba kartou:
Při platbě kartou neplatíte žádný poplatek.  
Skip Pay: Nakupte teď a zaplaťte za 14 dní. Využitím této metody souhlasíte s obchodními podmínkami Skip Pay. Více o zpracování osobních údajů zde.

Reklamační řád
Případné reklamace vyřídíme v souladu s platným právním řádem.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady.
Případné vady je kupující povinen nám neprodleně hlásit. Pozdější reklamace bude považována
za poškození způsobené kupujícím.
Za vady vzniklé přepravou neručíme.
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným použitím výrobku, žehlením výrobku-potisku 
a nesprávným skladováním.
 
Postup při reklamaci
Objeví-li se na zboží v záruční lhůtě vada, která byla způsobena pravděpodobně výrobou, měl by kupující a to co nejdříve informovat 
e-mailem nebo písemně prodávajícího a dohodnout se s ním předběžně na dalším postupu. Oznámení o závadách na výrobku musí obsahovat - jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo faktury (doklad o nákupu), podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.
V případě zaslání oznámení o reklamaci prodávajícímu e-mailem je nutno reklamovaný výrobek co nejrychleji po konzultaci s prodejcem odeslat prodávajícímu.
V případě odeslání oznámení o reklamaci Českou poštou přibalte výrobek spolu s originálem dokladu o zaplacení / faktury/ k tomuto oznámení. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží obalem při přepravě nemusí být reklamace uznána. (Zboží v žádném případě neposílejte na dobírku. Takové zásilky prodávající nepřevezme a nechá zaslat zpět.)
V případě reklamace využijte reklamační formulář zde: https://www.olsakovi.cz/reklamace/. Adresa pro odeslání zboží zpět je: Olšáková Miloslava, Klášter Hradiště nad Jizerou-Habr 354, 29415.
 
Vyřízení reklamace
Po obdržení písemného oznámení o závadách na výrobku, prodávající co nejdříve informuje e-mailem, popř. telefonicky nebo písemně kupujícího o následném postupu reklamace a způsobu vyřízení. 
Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem, kdy nám byl výrobek doručen na adresu, námi vždy udanou v "Kontaktech".
V závislosti na druhu vady na zboží, bude oprávněná reklamace  řešena buď opravou,
případně výměnou zboží za nové nebo vrácením kupní ceny způsobem dohodnutým s kupujícím.
A to jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží!
 
Reklamace se nevztahuje na vady způsobené užíváním, opotřebováním či nevhodným zacházením!

Odstoupení od smlouvy

Odstoupení od smlouvy se řídí zákonem č. 367/2000. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Odstoupit může zákazník tak, že zboží do zákonné lhůty 14ti dnů doručí obchodním či doporučeným balíkem do provozovny dodavatele. Případně tak může učinit osobně.
Při odstoupení je nutné uvést číslo dokladu a účet kupujícího, na který mu bude do 30 kalendářních dnů poukázána částka.
Dodavatel posoudí stav vráceného zboží a oznámí kupujícímu stanovisko.  
- zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
- zboží musí mít visačku a nesmí být prané
- musí být nepoškozené, bez známek používání 
- musí být kompletní
- kopie dokladu o koupi
- zboží musí být zasláno doporučeně a pojištěné (zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzato)
- v případě, že je zboží vráceno v jiném než neporušeném stavu, je dodavatel oprávněn požadovat uvedení zboží do původního stavu a uplatnit soudní cestou náhradu vzniklé škody na zboží (neúplný obsah, opotřebení zboží, prané, bez řádného označení )
- dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část do 30 kalendářních dnů od obdržení zásilky
V případě odstoupení od kupní smlouvy, vrácení zboží z jiných důvodů než reklamačních (vada zboží), dodavatel není povinen hradit kupujícímu vzniklé náklady na poštovné (přepravné).
SPODNÍ PRÁDLO NEVYMĚŇUJEME!!!
V případě požadavku na odstoupení od kupní smlouvy využijte formulář zde: https://www.olsakovi.cz/reklamace/. Adresa pro odeslání zboží zpět je: Olšáková Miloslava, Klášter Hradiště nad Jizerou-Habr 354, 29415.

Ochrana osobních údajů
S osobními údaji nakládáme v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
a informací. Tyto údaje slouží pouze pro vnitřní potřeby a k úspěšnému vyřízení Vašeho požadavku. Nejsou poskytovány dalším osobám. Prodávající neposkytne tyto osobní údaje žádné jiné osobě, která nemá bezprostřední vztah ke správnému vyřízení objednávky.
Vyjímku tvoří pouze realizace samotné dopravy zboží, kdy je nutné uvést základní osobní údaje pro doručení objednaného zboží. Zákazník má právo kdykoliv zažádat o zrušení a výmaz jeho osobních údajů z naší databáze.

Upozornění
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek 200, - Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny právní společnosti k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených.